2009. december 30., szerda

Vámpííííír


Hali :)

A minap letöltöttem pár vámpíros könyvet.
Ideírom a címüket, és ha valakinek kell az egyik (vagy több is), az szól nekem, és már küldöm is.

Szóval a könyvek:


Alyson Noel-Evermore,Blue Moon



Claudia Gray-Evernight,Stargazer


Levy L. Smith-Dark Love1,Dark Love2


Lara Adrian-A vámpír csókja

Gena Showalter-Éjsötét vágyak



Lisa Jane Smith-Vámpírnapló

Peter Taylor& Gabriel Grant-Dögölj meg vámpír!


Ronda Thomson-Egy vérfarkas szupermodell

Cole Kresley-Vámpíréhség,Vámpírszerető




Valamint a Twilight könyveket is el tudom küldeni, akinek esetleg nincsen meg.

Továbbá vannak még nem vámpíros könyveim:

Neveletlen hercegnő naplója 1-7

Paul Michael Bush-Steph (életrajz Stephenie Meyerről, és magyarázat a Twilight saga-ról, érdemes elolvasni!)

Stephenie Meyer-A burok

Stephenie Meyer(és mások) -Pokoli báléjszakák

Isten veled villámlány (ez a /Tudom hol vagy!-Ketten a Harleyn/(Meg Cabot) könyvének a folytatása, amivel sajnos nem szolgálhatok, de aki tudja, szerezze meg, mert fantasztikus könyv)

Sophie Kinsella-Tudsz titkot tartani? --> ennek a könyvnek a leírása: Emma épp elég katasztrófafilmet látott már ahhoz, hogy amikor a repülőgépe viharba kerül, azonnal tudja, le fognak zuhanni. A halál közelsége különös reakciót vált ki belőle: minden, addig féltve őrzött titkát rázúdítja a mellette ülő, jóképű, ám vadidegen férfira. Mesél neki a szüzessége elvesztéséről, a pasijáról és a szülei aranyhaláról, megosztja vele a tangákról alkotott véleményét, sőt leszbikus álmait sem felejti ki a felsorolásból. Az utolsónak szánt gyónásba azonban apró hiba csúszik: a gép gond nélkül földet ér. Mikor Emma rájön, hogy földi pályafutása még nem ért véget, csak egy dolgot akar. Minél előbb hazamenni, és soha többé nem találkozni a kedves, és most már minden titkát ismerő idegennel. Az élet azonban mást tartogat számára…


9 megjegyzés:

  1. hali
    nem tudom, hova irjam, ezért csak ide fogom, ha megkérlek, el tudod küldeni a Levy L. Smith-Dark Love1, Dark Love2
    e-mail:kali1994@citromail.hu
    köszi

    VálaszTörlés
  2. szia
    nekem eltudod küldeni a Sophie Kinsella-Tudsz titkot tartani?-t? E-mail:kandika16@citromail.hu
    Nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Szija!
    eltudnád nekem küldeni a Paul Michael Bush-Steph és a Sophie Kinsella-Tudsz titkot tartani? előre is köszönöm nagyo nagyon:)
    e-mail:rosalie14@indamail.hu
    nagyon nagyon köszi mégegyszer:)
    puszi

    u.i.:remélem hogy hamar jön majd valamelyik ficcedből a friss:)de én Gyilkos ösztönök-et jobban szeretem de a másik is jóóó:)Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Most találtam at oldaadra és láttam a listát.
    Szeretnélek megkérni, hogy küld el nekem
    Paul Michael Bush-Steph c. könyvet és a Pokoli báléjszakákat
    nagyon köszönöm előre is^^
    e-mail címem: d.etty@freemail.hu
    köszi puszi

    VálaszTörlés
  5. szia el tudod nekem küldeni létszi a Sophie Kinsella-Tudsz titkot tartani, könyvet? nagyon meg köszönném!!! az e-mail címem: solyacullen@freemail.hu előre is köszi!! :D

    VálaszTörlés
  6. SZia!
    Nekem átküldhetnél pár könyvet pl.:
    Cole Kresley két könyvét és többet is küldhetnél.:) Már rádírtam freemailen,de lehet nem jutott el hozzád:) Az e-mail címem a következő: kathy327@freemail.hu

    ui.:te mondtad,hogy küldessz én csak megragadtam a lehetőságet:)

    VálaszTörlés
  7. Szia! El tudnád neekem küldenia neveeltlen hercegnő naplója 4-et,
    mail: timmy55@citromail.hu
    köszi :D

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Elküldenéd nekem a Lisa Jane Smith-Vámpírnaplók cimű könyvét-könyveit?
    b0315kukacfreemail.hu
    köszi
    Györgyi

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Eltudnád nekem küldeni a Lisa Jane Smith-Vámpírnaplók és a Lara Adrian-A vámpír csókja
    rikkancs1997@citromail.hu
    előre is köszi!

    VálaszTörlés