2009. december 1., kedd

Twilight verseim

New Moon- Veszteség


Eltűnt minden, eltűnt Ő is.
Elment tőlem messze, mégis
Szeretem. Szeretem, mert nekem
Ő az univerzum, Ő a remény, Ő az Életem.
Nélküle nem létezem.


New Moon- Egyedül



Mikor két szerelmes szív egyszerre dobban,
Mikor már nem is lehetnél boldogabb,
Nem hiszed, de jön majd rosszabb időszak.
A szerelem elhagy, és Te ott maradsz egyedül,
Fájdalmak, s kínok közt, egyedül, egyedül.



Breaking Dawn- Nessie


Azon a szép, csillagfényes éjen,
Immár beteljesült az életem.
Akkor, ott még nem tudtuk, hogy
Jön majd egy pici baba,
Ki megváltást hoz kettőnk világába.



NEM VALAMI PROFI ALKOTÁSOK, DE AZÉRT REMÉLEM TETSZENEK :)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jók lettek^^
    Tetszik:)
    Remélem párat még olvashatok*.*
    Detty

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szerintem igenis profi alkotások. Nem ismerek senkit aki ilyet tudna írni.

    VálaszTörlés