2009. november 12., csütörtök

Együttlét!

18-AS KARIKA!!!!


EZT A TÖRTÉNETET A BARÁTNŐM, SOFI ÍRTA.
ÉN CSAK SEGÍTETTEM. :P :D
(a történetnek semmi köze a másik ficemhez,
vagy a Twilighthoz)

18 ÉVEN ALULIAKNAK NEM AJÁNLOTT.

DE ÚGY IS ELOLVASSÁTOK, SZÓVAL
KRITIKÁT KÉRÜNK :)


Együtt
Sofi és Ricky története



A szobájában voltunk. Csak mi ketten.
Lassan 7 hónapja vagyunk együtt, és reméltem hogy végre megtörténik Az is. Ő annyira helyes és kedves. Mielőtt elkezdtünk volna járni, már azelőtt szerettem.
És most itt van egy ideális pillanat.
Ő csak nézett, le nem vette volna rólam a tekintetét.
A szoba másik végében volt, a kanapén ült. Sötétkék póló volt rajta, ami kiemelte szőke haját. Nagyon jól nézett ki.
- Min mosolyogsz? – kérdezte tőlem.
- Semmin, csak… a barátnőmmel való beszélgetésre emlékeztem vissza, de mindegy. – hazudtam neki. Majd gyorsan valami másra tereltem a szót.
- Mikor jönnek haza a szüleid? – kérdeztem, holott már alig vártam hogy idejöjjön és megcsókoljon.
- Csak holnap este. – mondta, és elindult felém.
A szívem majd kiugrott a helyéről. „Meg fog csókolni, meg fog csókolni!”
És tényleg, mikor odaért az ágyhoz, amin ültem, leült mellém, és megcsókolt.
Visszacsókoltam, a nyelvünk vad táncot járt a szánkban.
Én mindkét kezemmel a hajába túrtam, az Ő keze pedig a pólóm alatt volt, és a hátamat simogatta. Megfogtam a pólója szegélyét, és lehúztam róla.
Istenem, annyira jó teste van – gondoltam magamban.
Mikor már rajtam sem volt semmi felül, csak egy melltartó, hátradöntött az ágyon, és a nyakamat kezdte el csókolni. Apró puszikkal kényeztetett, utána pedig csókokkal. Felnyögtem, mire Ő egyik kezével végig simított a dekoltázsomon, és megcsókolt. Az alsó ajkamat harapdálta.
Nagy fordulatot vettem, és most ő került alulra. Én ráültem az ágyékára, két kezemet a mellkasára téve lehajoltam hozzá, és megcsókoltam. De most nem lágyan, hanem kicsit erősebben. Úgy látszott, élvezi, mert belesóhajtott a csókba. Ezen elmosolyogtam magam. Majd éreztem, hogy alattam az ágyéka egyre keményebb lesz…
Kikapcsoltam az övét, kigomboltam a nadrágját, és lehúztam róla.
Az alsónadrágján keresztül látszott, hogy már teljesen megmerevedett. Visszaültem rá, és végigcsókoltam a mellkasát. Majd feljebb haladtam, a nyakára. Finoman szívogattam rajta a bőrt, mire jólesően felnyögött. Megcsókoltam. Most ő döntött engem hanyatt. Kikapcsolta a melltartómat, és ledobta valahova az ágy mellé. Megcsókolt közvetlenül a mellem fölött, majd nyelvét végighúzta a két mellem között. Erre felnyögtem.
Annyira jól csinálta, mintha már lenne tapasztalata. Nem bírtam, meg kellett kérdeznem. Meg fogtam a vállát, és felhúztam, hogy a szemünk egy magasságba kerüljön.
- Ö… Ricky?
- Mi az? Talán valamit nem jól csináltam? Ne haragudj, én…
- Nem. Minden tökéletes. Tényleg. Épp ez az. Te… szóval Te csináltad már?
Ezen elmosolyodott, kivillantotta szép, fehér fogait.
- Nem, még nem. És ennek, most hogy megismertelek Téged, nagyon is örülök.
Elmosolyogtam magam én is.
- Hát, ez kedves. Kösz a megtiszteltetést. – mondtam, és gyorsan a számat az övére tapasztottam.
Még mindig ő feküdt rajtam, és egyre inkább éreztem a combomon meredő férfiasságát.
Lehajolt, és lehúzta rólam a farmernadrágomat.
Már csak a kis piros szaténbugyi volt rajtam, rajta meg az alsónadrág.
És ekkor eszembe jutottak kérdések.
Tényleg fájni fog? Mennyire fogok vérezni? Elég jó leszek neki?
Hát, a kérdésekre a válasz nem sokára kiderül.
A nyakamat csókolta, és közben a jobb mellemet masszírozta, majd a tenyerébe fogta, és gyengéden megmarkolta. Hangosan felnyögtem, mire Ő áttért a bal mellemre. Közben a nyakamat szívogatta.
A lábam közt egy bizonyos pont annyira bizsergett már, hogy azt hittem nem bírom tovább. Bármennyire próbáltam összeszorítani a két combom, csak nem múlt ez a jóleső, kéjes érzés.
Elengedte a mellem, és a nyakamról a mellemre tévedtek ajkai. A melleimet csókolta, majd a mellbimbómat gyengéden megharapta, és szívni kezdte.
Mire én felsikoltottam. De nem a fájdalomtól. Csak egy kicsi, de jól eső fájdalmat éreztem. A gyönyört annál nagyobb dózisban.
A keze letévedt a bugyim oldalpántjához, de mielőtt lehúzta volna, felnézett rám, és megkérdezte:
- Biztos hogy akarod?
Már hogy kérdezhet ilyet? A bizsergő érzés egyre erősödött, és én azt hittem, egy értelmes szót sem tudok kinyögni, de végül sikerült. Sőt, egy egész mondat.
- Igen. Akarom. Már régóta akarom.
Ő elmosolyodott, majd lehúzta a bugyimat. Ajkával végigpuszilgatta combjaim belső felét.
Na itt már azt hittem hogy tényleg megbolondulok. Magamban akartam érezni Őt. Méghozzá azonnal.
Felhúztam magamhoz, és a kezeimmel leügyeskedtem róla az alsónadrágját.
Széttártam a combjaimat, mire Ő lejjebb csúszott, majd megint fel.
Ekkor már bennem volt. Furcsa, egy icipici fájdalmat sem éreztem. Amit éreztem akkor, az a beteljesülés volt. 7 hónapnyi várakozás után végre megkaptam Őt. Így is.
Elmondhatatlanul jó érzés volt.
Lassan mozgott bennem, közben néhányszor megcsókolta a nyakam, a mellem, és az ajkaim. Felvettük egymás tempóját. A testünk eggyé vált, ritmusosan mozogtunk.
Lassan, majd egyre gyorsabban.
Ismét fordulatot vettem, ráültem ágyékára, és kezeimet mellkasára téve mozogtam rajta egyre gyorsabban.
A következő pillanatban úgy éreztem, mintha feljutottam volna a mennyországba, leírhatatlan a gyönyör volt, amit akkor éreztem. Mintha meghaltam volna.
És utána megint a földön találtam magam.
Immár szerelmem karjaiban.
„Örökre így tudnék maradni” – gondoltam.
Megcsókoltam a Kedvesemet, majd visszadőltem az ágyra. Ő pedig a karjaiba zárt engem.
- Szeretlek. – suttogtam a fülébe.
- Én is Szeretlek. – mondta nekem, majd egymás karjában aludtunk el.




Vége

1 megjegyzés:

  1. hát gratula nektek :D én is szoktam ilyeneket irogatni ha rámtör ;) és ez nagyon tetszett :)
    köszi (jöhetnek majd még) ;)

    VálaszTörlés