2010. január 1., péntek

Szereplőváltozás?

Szia Mindenki!

Gondolom, a címre felfigyeltetek.
És nem, nem kell megijedni, nem Edwardról van szó.
Szexi főhősünk marad, aki. :)

Én a Gyilkos ösztönökből megismert Adriana Kaye-t szeretném megváltoztatni.
Nem a jellemet, hanem a képét, ami eddig a chat alatt volt látható.

Nem tudjátok, de egyik kedvenc sorozatom a 90210 (amiben Kellan Lutz(Emmett) is játszik egyébként), és Dana a sorozatban játszó Adriana-ról kapta a nevét, aki a kedvencem.
Csakis azért nem az ő képét akartam Dana karakteréhez, mert neki már megálmodtam a szőke hajat, és ebből nem engedek! :)

De valahogy máig nem sikerült megbékélnem a chat alatti lány fotójával...
Ezért gondoltam ki azt, hogy ha nektek is megfelel, akkor lecserélhetjük a sorozatbeli Adriana képére a mostanit.

Ő a 90210-ből ismrert Adriana

Csak szőkén kéne elképzelni.


A második lehetőség, ami felmerült bennem, az lenne, hogy mikor nézegettem egy oldalt, aminek a témája a 90210, egy másik szereplőről is olvastam. Analynne Mccord, azaz Naomi. Na, az ő kis profiljában az volt, hogy imádja a New Moon-t, odáig van érte. Hát ezért már nagyon szeretjük őt:D meg még úgy ráadásnak volt ott egy szerkesztett kép, amin Robert Pattinsonnal volt.
Szerintem nagyon jól mutatnak együtt, és amiért ennyire szereti a NM-t, gondoltam, megérdemli hogy benne legyen valami Twilight-tal kapcsolatosban, az én ficemben.

Szóval választhattok. Ő, vagy Adriana.
Íme, itt van Analynne képe.




A harmadik eshetőség pedig az, hogy megszavazzátok, hogy hagyjam a fenébe ezt a szereplőváltást, és maradjon meg az eredeti Dana Kaye, ahogy már megszoktátok. És én majd próbálok vele megbékélni.

Rajtatok múlik...

FENT, JOBBOLDALT TUDTOK SZAVAZNI!

Puszilok mindenkit, Doo

1 megjegyzés: