2010. január 12., kedd

FRISS

Hi!

Na már most: EZ LEHET HOGY ROSSZ HÍR LESZ NEKTEK!

Szóval, mint talán ti is sejthetitek, én elég sok fanfictiont szoktam olvasni, és irigykedve vettem észre, hogy míg nálam, itt a blogon nemigen szokás megjegyzéseket(hozzászólásokat) írni a történeteimhez, máshol olyan 150-200 megjegyzést írnak az olvasók. Énis szeretnék az olvasóimtól leveleket kapni. Nagyonis szeretnék! Legyen az dicséret, valamilyen kérdés, vagy okító kritika. Bármi. Én írok nektek még most felvételi időben is, és csak pár hozzászólást kérek cserébe.

Remélem szeretitek a történeteimet annyira, hogy írtok, mert sajnos ha nem, akkor friss se lesz.
Sajnálom,de így nemtudom eldönteni hogy tetszik-e nektek bármelyik történetem is.
Megértem én hogy nem akaródzik írni, mert az csak időt vesz el meg minden. Megértem, mert régen én sem szoktam sehova sem írni, csak olvasni, mert az a jó.
De azóta a pár hónap óta, mióta elkezdtem írni, felfogtam hogy milyen jó érzés az ilyen leveleket kapni( mégha keveset is az én esetemben).
Nem féloldalas hozzászólásokat kérek tőletek, mindössze 1-2 mondatot hogy tetszett-e, vagy ha esetleg van olyan ötleted, akkor nyugodtan írd le.
Csak ennyit kérek.

SZÓVAL FRISS CSAK AKKOR LESZ, HA A HSZ. HATÁR ELÉRI A 15-ÖT.(15,mert nemakarok rögtön lehetetlent kérni)

A FEJEZET ALATT LEHET MEGJEGYZÉST ÍRNI, VAGY AKINEK NEM KÜLDI EL A RENDSZER AZ ÜZENETÉT, AZ A CHATBE IS ÍRHAT.

A MEGJEGYZÉSEKET A KÉT UTOLSÓ FEJEZETHEZ KÉREM, AZAZ A gYILKOS ÖSZTÖNÖK 7. FEJEZETÉHEZ, VAGY A MENNYEI SZERELEM 18.FEJEZETÉHEZ.

Köszönöm:)

Szóval a friss felkerülésének ideje tőletek függ!!!

---

Doo88

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése