2009. október 8., csütörtök

Új fic. Légyszi olvasd el és szavazz!

Sziasztok!


Na szóval,gondolkoztam rajta hogy belekezdek egy másik ficbe. Ez arról szólna hogy van egy gazdag család. A Cullenék. Felvesznek egy takarítónőt,vagy szakácsot... ilyesmi. és Edward( a ház ura ) és a lány egymásba szeretnek. Itt a gonosz,pénz-sóvár feleség Bella lenne.
Aki nézte régebben a Csacska Angyal című sorozatot, az tudja miről beszélek.
Szóval : Florencienta= a lány ( majd kitalálok neki egy nevet )
Delfina = Bella( de éppenséggel lehet ő Flor is. Chatbe írjatok hogy szerintetek hogy lenne jobb )
Frederico( Maximo ) = Edward



Na mit gondoltok ?

Hirtelen jött ötlet. Ezért egy kicsit még "ködös".
De már egy ideje filózok rajta.

Jobb oldalt kitettem egy közvélemény kutatást erre a célra! Szóval légyszi, szavazz =)


Puszilok Minden Kedves Olvasót ;)

2 megjegyzés:

  1. Szijja!
    Szerintem ez tök jó ötlet, régen én is néztem a sorit. Hát sztem joh az ötlet de mondjuk Flor legyen Bella, emr Bellát nem tom elképzelni gonosznak, am mondjuk lehetne rosalie a gonosz csaj vagy hát nem tom, te döntesz te vag yaz író . :D

    VálaszTörlés
  2. Jah bocs én vok Csi XDXD

    VálaszTörlés