2009. október 6., kedd

Mennyei szerelem-A történet alapja






Heló Kedves Olvasó!

Az én történetem arról szól,hogy a halál után is létezik élet.

Akár a New Moon folytatása is lehetne.
Szóval a lényeg : Bella és Edward megint együtt vannak,nagy szerelemben.
Az én történetemben Jacob nem létezik! Nem azért,mert nem szeretem,csak gondoltam,
kicsit újítani kéne. Szóval akinek Jacob a kedvence, annak nem biztos,hogy az én blogom
a legmegfelelőbb.

De próbálkozok,és remélem elnyeri a tetszéseteket.
Amit tudni kell,hogy ez az első próbálkozásom.Hirtelen jött ötlet,mondhatni.
Nincs írói hátterem,meg semmi. Csak szeretem a Twilightot.Ennyi. :)

Na szóval : Alice és Bella elmennek vásárolgatni Port Angelesbe.
---> innen már 1. fejezet :)

Jó olvasgatást kívánok mindenkinek!És kritikákat kérek! Jót vagy rosszat,mindegy. Csak őszinte legyél.

Puszi:Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése