2010. április 18., vasárnap

Mennyei szerelem - 24. fejezet

24. Romantika, és valami sokkal több

/Bella szemszöge/


Ahogy a napok múltak, egyre egészségesebbnek éreztem magam, már amennyire két extragyorsan növő, félvámpír babával egészséges lehet az ember. A hasam már alig fájt, ha fájt is, csak néha. Az erős rúgásoktól azért össze-összeszorult a pocakom, és felnyögtem, de még ezekre sem tudtam rossz dologként gondolni, mivel a kicsikéim minden ilyen helyzetben bocsánatkéréseket közvetítettek nekem Edwardon keresztül.
Nem mintha haragudtam volna rájuk emiatt. Ugyan. Tudtam én, odabent kicsi a hely két ilyen nagyranőtt bébinek.
Szóval, a napok multával kezdtem a várandósságomat egy normális ikerterhességhez hasonlítani. Jó volt rá „hagyományosként” gondolni, még ha imádott vámpírom ezt nem is gondolta így, noha ő is nagyon odavolt a két piciért. Mennyire megváltozott a véleménye! – és én ennek csak örülni tudtam.
Az elmúlt egy hónapban Edwarddal hanyagoltuk a szerelmi életünket, mivel minden a picik körül forgott, ahogy annak lennie is kellett.
Viszont az esküvő utáni napokban sokat kedveskedett nekem. Amellett, hogy a nap huszonnégy órájában a kezemet fogta, a pocakomat és ajkamat halmozta el édes csókjaival, a bébikhez beszélt és nekem közvetített, amellett sokszor hozott nekem virágokat, leste minden kívánságom, és volt, mikor a karjaiban vitt ki az udvarra levegőzni, és kicsit kettesbe lenni.
Szerelmünk újra lángra kapott, és mivel a szülés ideje egyrecsak közeledett, mi teljes elégedettséggel szólítottuk egymást „anyukának” és „apukának”, ami egy újfajta, de nagyon kellemes érzést keltett mindkettőnkben.

Épp Edward előtt, a lábai között ültem a verandán, mikor szeretett húgocskám egyszerre csak kirontott a fák közül úgy egy tucat táskával a karjain. Ez nem meglepő, megint vásárolni volt – gondoltam, mikor szélesen vigyorogva megállt előttünk a lépcső előtt, és az egyik szatyorból egy pici, rózsaszín valamit húzott ki.
Hátranéztem Edwardra. A szája mosolyra húzódott, és melegszínű, aranybarna szemeivel Alice-re nézett meghatódottan.
Ekkor végre én is észrevettem. Az a rózsaszín valami húgom kezében nem más volt, mint egy ennivalóan aranyos rugdalózó.
Ó, az én drága Alice-em!
- Na, tetszik? – mosolygott ránk.
Éreztem, ahogy a szemeim nedvessé válnak, ahogy beleképzeltem az apró ruhadarabba egy gödröcskés, fehér arcú babát. A lánybabánkat.
- Alice, ez nagyon édes! – mosolyogtam rá elérzékenyülten. – Köszönjük szépen.
- Hát drága nővérkém, most az egyszer örülök a vásárlási mániádnak.
- Naaa, Edward, lehetnél kicsit kedvesebb is, nem látod hogy Bella mennyire odavan érte? Tudtam ám én, hogy imádni fogod! És nézd: rózsaszín.
Hát igen, igen, rózsaszín… de most még azt sem bántam. Annyira édes volt. Olyan pici és imádnivaló. Ha egy rugdalózótól ennyire elérzékenyülök, mi lesz velem, ha a gyermekeimet tartom majd a karjaimban? – gondoltam, és a gondolat újabb melegséghullámmal töltött el.
- Előre láttad hogy tetszeni fog, igaz? – szipogtam felnézve rá. – Jaj, Alice… - nem tehettem róla, sírva fakadtam. Biztos a hormonok az okai.
- Karjaimat kitártam, húgom pedig hozzámbújt. Fura, de mintha nem is éreztem volna hidegnek a testét.
Alice kibontakozott az ölelésemből, egy puszit nyomott a hasamra, majd Jazzre hivatkozva bement a házba.
- Ez irtó aranyos volt tőle – dőltem neki Edward kőkemény mellkasának.
- Ő már csak Alice… - nyomott a számra egy apró csókot.
Behunytam a szemem, és élveztem a jó időt, a madarak hangját, és a nyugodt délutánt. Megnyugtató volt csak ott ülni, és semmit sem csinálni Edward biztonságot adó karjaiban.
- Nem fázol, Kicsim? – simított végig karjaimon Edward.
- Nem, most pont jó – mosolyodtam el.
- Mm… igen, szerintem is… - Edward hangja most fura volt. Félénk, terelő? Talán valami nyomja a szívét?
Ránéztem valami válaszra várva.
- Bella… Szerelmem – mosolygott rám melegen – én… már régóta szerettem volna valamit mondani neked… - karjait visszahúzta a hasamról, és felállt mögülem.
Elém állt, és aztán… letérdelt.
- Bella… - fújta ki a levegőt, aztán belekezdett. – Mielőtt megismertelek, az életem értelmetlen volt. A napjaim ugyanabban a szomorú magányban teltek és azt hittem, hogy ez így is marad… Aztán jöttél te, színt vittél a sivár életembe, megmutattad nekem, mi az a boldogság, milyen érzés az, mikor valaki tiszta szívből szeret, nem törődve azzal, ami vagy. Közel kerültünk egymáshoz, s én szép lassan beléd szerettem… Beléd szerettem, és szeretlek a mai napig. Teljes szívemből, letagadhatatlanul, és visszavonhatatlanul szeretlek. És azzal, hogy a gyermekeinket hordod a szíved alatt, boldogabbá nem is tehetnél. Ezért… most arra kérlek, légy a feleségem.
A könnyek elnyerhetetlenül patakzottak le az arcomon. A gyomrom bizsergett, a szívem a torkomban dobogott, és úgy éreztem, minden egyes dobbanással egyre boldogabb leszek.
Edward megkérte a kezem. A világ legtökéletesebb férfija megkérte az én kezemet.
„Igen, igen, igen, a feleséged akarok lenni” – akartam mondani. „Örökre az akarok lenni. Örökre veled akarok lenni”, de nem jött ki hang a torkomon.
A boldogság majd hogy elviselhetetlen volt. Hát ilyen nem létezik, ez egy tündérmese, ilyen nincs, csak álmodok – hajtogattam magamnak, és bárhogyan is próbálkoztam kinyitni a szemem, felébredni az én saját Hamupipőke-történetemből, rá kellett jönnöm, a szemem már nyitva, és ez igen is a valóság. Tagadhatatlanul az.
Visszanyertem a tudatom, és rájöttem, hogy Edward még mindig a válaszomra várva térdel előttem.
- Edward… semmivel sem tehetnél boldogabbá annál, minthogy te legyél a férjem – sírtam. A vállaim rázkódtak, a szememből csak úgy záporoztak a könnyek, de nem érdekelt. Ez volt életem legboldogabb és legtökéletesebb perce. – A feleséged akarok lenni. Igen, igen, igen! – borultam a nyakába. Erősen magához szorított, de a hasamra vigyázott.
- Annyira szeretlek! – suttogta a nyakamba, amitől egyből libabőrős lettem.
Ahogy tudtam, eltoltam magamtól, és mélyen a szemébe néztem.
- Te vagy az életem. – sírtam és mosolyogtam, minden érzelem kitört rajtam, és szinte elvesztem azok kavalkádjába. Csak a gyönyörű, aranybarna szemeket láttam, amik most érzékien fürkészték a sajátjaimat. Teljesen elvesztem bennük, és már csak azt vettem észre, hogy valami meleg és nedves folyik le a lábaim között, Alice-ék pedig rohannak ki a házból hozzánk.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Már nagyon hiányoztak az írásid így nagyon örültem, mikor megláttam, hogy van végre friss.
    Rettentően tetszett ez a rész, az egész olyan tökéletes és megható volt, szóval megérte rá várni.
    Remélem hamar fe fogod teni a folytatást, mégegyszer gratula
    Puszi
    Nikol

    VálaszTörlés
  2. Annyira köszi Nikol:)
    Meg az összes kommidat úgy egyben is.
    Köszi hogy írsz, millió puszim

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Bocsi, hogy kicsit elmaradtam a komikkal, de zűrös mostanában egy picit az életem, de majd igyekszem jönni hozzád :D Szóval az utolsó két fejiről: szerintem nagyon jól sikerült az esküvő, olyan igazi Emmett/Rose stílusú volt. És Alice, hát már csak Alice :D
    A mostani feji pedig szintén nagyon tetszett. Edward és Bella elképesztően aranyosak voltak, meg ALice is a kis rózsaszín rugdalózóval :) Már alig várom, hogy a babák is meglegyenek :D
    Puszi, Drus

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Jaj, már nagyon vártam, hogy legyen friss fejezet. Bocsi, hogy csak most tudok írni, csak tegnap volt egy nagyon fontos vizsgám és arra készültem egész héten. Nem is jöttem internetközelbe. És amikor ma feljöttem láttam, hogy mennyi újdonság van. :) Tetszik az új desing, na meg az a fejléc...hmmm :P
    Nagyon jó lett az új fejezet. Annyira meghitt és megható. Nagyon édesek voltak ott a tornácon. Teljesen idilli volt az egész. És amikor Alice megjelent. Istenem, nem is ő lenne! :) Magam előtt láttam az egész jelenetet. Nagyon aranyos volt az egész.
    És Edward lánykéréses szövege... Komolyan mondom majdnem én is elsírtam magam... Egyszer valaki ilyent mondana nekem... *álmodozós arcot vág*
    Fantasztikus lett az egész fejezet és ha jól értelmeztem akkor elfolyt a magzatvíz... Jaj, annyira jó lesz amikor meglesznek a picik... Nagyon várom a folytatást!
    Puszik és ölelés: Ancsi

    VálaszTörlés