2010. április 18., vasárnap

Fejlécek, Bel Ami, Kommentek...

Sziasztok!
Először is, bocsánat, hogy ennyi ideig nem volt friss, de most minden úgy összejött :S
Elromlott a pendrive-om, és senki nem tudja kölcsönadni az övét...
Francis gépén elromlottak az USB dugaszok, Eve gépe újra lett telepítve, és nem olvassa le a formátumokat, szóval most ez van. De ma jött a nővérem, Szilvi, és hozta magával a mobilnetét. Így ma rakok fel mindenből frisset, sőt, még egy kis pluszt is.

Még azt szerettem volna, hogy pár hónapja rendesen bevezettük ezt a komizzatok-hogy-legyen-friss elméletet, de azóta megint igen csak elmaradtak a beígért kommik. Pedig én azért igyekszek minél többet írni. Előre is vagyok a ficekkel, a MSZ-ből például már a 27. fejezetet írom. Szóval JÖJJENEK AZOK A KOMMENTEK LÉGYSZI!

---

Gondolom, mindenki tudja, hogy Robert Magyarországon forgatta a Bel Ami c. filmet.
Aminek mind nagyon örülünk, és én személy szerint majd belehaltam, hogy nem mehettem el. Annyira akartam!:( De Spirit Bliss beszámolóit olvasva, kicsit én is úgy éreztem, mintha ott lettem volna.
Szóval, ennek tiszteletére megírtam a Robert Pattinson- Bel Ami c. minitörténetem 1.részét. Ezt a "minitörténetet" tényleg mininek gondoltam. 1 oldalas részekkel, és úgy kb 10-15 résszel összesen. Közben elment Rob, és vége lett a film forgatásának, így most nem tudom, érdemes lenne e feltennem a blogra az első részt, és folytatnom e az írását. Aki úgy gondolja, hogy igen, az írhat a chatbe, támogathat kommentárokkal, vagy szavazhat az erre a célra kitett szavazótáblán.
Nekem mindegy mi lesz a szavazás eredménye, én szívesen írom, meg minden, de ha titeket nem érdekel, akkor is ott marad az a 2 ficem, és az 1 regényem, amiket nap mint nap írhatok. Szóval rajtatok áll a döntés.

--

Volt némi szabadidőm, így csináltam pár fejlécet magamnak, FRaNci$nek, illetve kiteszek ide is párat, és akinek tetszik, az lementheti, és kiteheti az oldalára.
Akinek lenne valami külön kérése fejlécügyben, az írhat nekem chatbe, vagy ehhez a bejegyzéshez megjegyzésbe. Szívesen csinálok külön kérésre is fejléceket, most ez az új hobbim. :) Szóval csak rajta!

A fejléceket holnap teszem fel egy bejegyzésbe, mert ez a mobilmnet nagyon lassú, suliból gyorsabb. :)


Puszik, ölelések: Doo88

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése