2010. március 28., vasárnap

Verseink

Amit tudni kell: Francisszel vannak füzeteink, amik a Twilightról szólnak, amikbe verseket írunk, vagy szimplán csak levelezünk, ötleteinket osztjuk meg egymással.
Gondoltam, leírok ide néhány verset, mert némelyik tényleg elég jók lettek.
De figyelmeztetek mindenkit: Még csak kezdők vagyunk! :)

Doo:

Ha a hajnal meghasad,
Az én szívem megszakad.
Szívem dobogása abbahagy,
Az ágyon fekszem: Meghaltam.

Penge élén piroslik a véred,
Húsodba égett a szerelem.
De elbaszták az egész életedet,
Halál vár rád, hát engedj.

Mikor eljő a csodás alkony,
Szívem érted hangos.
A szerelmünk végre beteljesedik,
A lelkünk összeforr.

Mikor Veled álmodok,
Mikor Rád gondolok,
Mikor téged érintelek,
Tudom: csak Téged szeretlek.

Tudom, mert ha nem
Vagy -Velem hiányzol.
Olyannyira, hogy egész
Szívem belefájdul.

Cseszka:

A szerelem hálója
Kifürkészhetetlen.
A szerelem gyémántja
Meglelhetetlen.
A szerelem országa
Megtalálható,
A Mennyei Szerelem
Kapujából látható.

Alice és Jasper,
A két hamis.
Érzik és látják
Mit ér a másik,
Szeretik egymást,
Mint Edward Bellát,
Szerelmük kitart
Egy életen át.

Roslaie és Emmett,
Mint két gyerek.
Koruk több, mint 150,
De IQ-juk nem több, mint 90.
Az ágyban minder rendben,
De Emmett nagyon telhetetlen.
A szerelmük:nagy, határtalan,
Jól meg vannak együtt, párban.

Szerelem itt is, ott is,
Mindenfelé van.
Szerelem itt is, ott is,
Gondot s bajt kavar.
Szerelem itt is, ott is,
Szíveket tör szét,
De feledésbe sose merül,
Mert vágyunk örökké él.

Ma is új hol kelt föl,
Mint minden éjjel.
Sosincs két egyforma,
Ezt nekem hidd el.
Mindegyik hold különbözik egy kicsit,
így nincs kétt vámpír sem
Ki megegyezik.

Kutatva nézem a csillagos eget.
Magamtól kérdezem: Vajon most hol lehetsz?
Várok Rád, míg világ a világ,
Amíg a szívem dobog, várok Rád.

A barátság egy kötelék,
Mi erősen összefog.
A barátság egy lánc,
Mi el ne szakadjon.
Ne felejts el engem,
Ha már nem leszek.
Emlékezz majd rám,
Ha a sírba tesznek.

Közös(van pár amit a Cseszka nem fejezett be és az utolsó sorokat én írtam meg):
Nem érhet véget, amíg én akarom.
Nem érhet véget, amíg azt nem mondom.
Nem érhet véget, amíg úgy kívánjuk,
Nem érhet véget amíg így vágyódunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése