2010. december 8., szerda

Versek

Franciska versei:


Sehova nem megyek,
Senkit nem keresek.
Félek már mindentől,
Mert nincs velem itt Ő.

Szánalmas érintés,
Fájdalmas szakítás.
Elég volt belőled,
Vége már mindennek.

Nem kellesz, hagyj békén,
Fáj, de kimondom én.
Vége már mindennek,
Felejts el örökre.

+

Sokat vétettem,
Sokat hibáztam,
Sokszor mondtam,
Hogy menj a p*csába.

Sokat vártam már,
Sokat tűrtem én,
Szeretetet meg nem kaptam
Soha még.

+

Kell egy csók,
Még kell egy érintés.
Kell egy éjszaka,
Ami csak kettőnké.
Várva várok rád,
Amíg csak élek én,
Várok addig,
Míg el nem jön az éj.
S akkor rossz leszek,
Mint előtted voltam,
Egy rossz lány,
Kinek nem parancsolnak.



Doo versei Spirit Bliss trilógiájához:

Múlt árnyai

Múlt árnyai közt sétáltam,
A jövőben sem bízva,
Nem találtam azt,
Mire mindig is vágytam.
Múlt árnyai közt vergődve,
Kínok közt, összetörve
Sirattam sosem látott szerelmemet.

Jövő reménysége

Aztán, ahogy teltek az évek,
Rám talált a jövő reménysége.
Megáldva hittel, átkozva könnyekkel,
De mégis: végre bíztam végzetemben.

A jelen boldogsága


Bízva bíztam, kitártam a szívem,
S lám, varázsütésre,
Átvészelve múltat, reményt,
Most végre a szerelem engem is elért.
Ezentúl a jelennek élek,
Bár tudom, kettőnk közt nagyok az ellentétek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése