2010. július 12., hétfő

Üzenetek Ancsinak, Francinak, és az olvasóknak

Helló mindenki!
Szóval… a mobilnetem megint bekrepált. Ez a szar most már a chates üziket sem jeleníti meg, pedig egyik barátnőm mondta, hogy egypáran írtak múlt héti friss óta.
Emelett az én üzeneteimet sem küldi el a rendszernek, de már nem is érdekel, írok ide, így mindenki látja.



Ancsinak: Szia!:) Nagyon-nagyon köszönöm a sok kommentárt, és azt is, hogy másoktól eltérően te nem csak egy-két sort írsz, hanem rendesen és lendületesen kifejted a véleményed. Nem tudod, ez mennyire jól esik nekem! Köszönöm szépen! (L)
Amikor mondtad, hogy ez a Fekete Tőr Testvériség mennyire jó, vettem a bátorságot, és letöltöttem az első 4 részét. És igazad volt! Valami eszméletlen! :D 3 nap alatt végeztem a négy kötettel, imádom a szereplőket, a történéséket, az egészet, úgy ahogy van, és most letöltöm a további, még hiányzó részeit. Amúgy nekem eddig a Rhage-es teszett a legjobban. ;)
Ha gondolod, és ha ráérsz, találkozzunk valamelyik délután, lenne miről mesélnünk egymásnak, azt hiszem. ;)
Amúgy megnéztem a Vámpírnaplók 22.részét. Katherine visszatér, basszus. Hát nem semmi. Isten áldja azt az embert, aki kitalálta a VD-t :D Valami hihetetlen ez a sorozat, komolyan mondom! Köszi, hogy mondtad, hogy létezik :D Amúgy ugye most megy az RTL-en is, de a szinkron valami borzalmas! Jeremy hangja Edwardé, Caroline-é az Alkonyatos Jessicáé, és Vicki Donované pedig Esme-é. Elena hangjáról ne is beszéljünk… jesszus, láttad már azt a Kinder Pinguis reklámot? Na, az „anyapingvin” mondja: „Mutassátok meg apának is!” ---> Ez Elena hangja. Valami förtelem! :D Poén.
Puszik, ölelések (L)



Francinak:
Szia csajszi! Alig hallani rólad, hiányzol ám! Azért hívhatnál néha, vagy valami. Például hogy van-e valami megint a T.-val, vagy az Atissal... :P
Meghogy hogy megy az írás, mert SMS-ben írtad, hogy írtál 5 oldalnyi verset, ami azért nem semmi. Kérdés, hogy mikor láthatom?:P
Meg találkozni is jó lenne valamikor, bár jövő héten meg azután nem nagyon leszek itthon. De azért tényleg jó lenne valamikor, meghát annyi mindenről lemaradtál ám! :D Meg gondolom én is. Végülis te mész a pálffys gólyatáborba? Mert az oldaladon írtál valami táborról, de eddig én azt hittem, nem mész.
Olvastam a IX. fejidet, írok majd róla a chatedben, ha sikerül elküldenie a rendszernek... :S
Puszi, légy jó :)

Olvasóknak: Sziasztok!:) Öhm... megint csak köszi hogy olvastok, és tudom, hogy nem frisselek valami gyakran, de hát ez tudjátok miért van. Sajnos nincs netem, és ha van, akkor sem mindig működik... hát, ez van. De azért próbálok irkálni, és remélem, a nettől függetlenül a színvonal nem romlott.
Nikolnak, Mesinek, Ancsinak, Francinak, Drusillának, az egyszeri kommentelőknek és a rendszeres olvasóknak külön szeretném megköszönni a részvételt. Annyira jólesik, hogy szeretitek a történeteimet! :) El sem képzelnétek...
Tudjátok, eleinte azt hittem, hogy olvasni fognak majd egy húszan-harmincan, és hogy az milyen jó lesz. Most 28 ezernél tartok, aminél tudom, vannak sokkal nagyobb számok, de az, hogy ennyi ember szereti a munkámat... nincs ehhez fogható érzés. Szóval nagyon, nagyon köszönöm Nektek ezt! Imádlak mindannyiótokat!

Puszi és ölelés: Doo

3 megjegyzés:

  1. Szia-mia Doo baba.-> jajj ez de Emmettes volt
    Hát már sem a T. sem az Atiss neem. De a Gy. (L)
    Jössz vasárnap szemerére nem?! De!
    Nem jó a telóm se meg a gépem se nem jó :s
    De sz*r!
    Itt a szomszédunkba gépezek meg ahol akad gép+net.
    Megyek gólyatáborba (L)
    És most, nem rég értem haza Hittanos táborból ott ismertem meg a Gy.-t (L)
    Vámpírnaplók:én egyedül Elena hangját utálom, de azt rendesen!
    Akkor csalódás volt. hogy azt nem hiszed le.
    Ragasztottam füzetekbe képeket meg mindent. Tök komoly, mert be is telt ...
    Jó vagyok vagy jó vagyok?! :$$
    Hát ennyi.
    Szia: puszik, ölelések (saját!!!!)

    VálaszTörlés
  2. megyek vasárnap, ja.
    majd ott tali. am megvan az eclipse, ha kell, szólj és viszem.
    énis vágtam ki egy csomó képet meg cikket, csakhát füzi nélad van. Gy? Mint Gyula?? és hol tartotok?:P

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ami a kommenteket illeti ez a minimum. Én nem szeretem azt írni, hogy "Megint nagyon jó volt." Meg ehhez hasonlók, az olyan elcsépelt. Persze ezzel nem akarok megbántani senkit, mert ők legalább írnak. :) Ez így személyre szólóbb. Meg ha egyszer elkezd az ember valamit, akkor azt csinálja rendesen. :)
    Ugye, hogy milyen jó a FTT?! Én is imádom. De most találtam egy olyant, ami azzal vetekszik. Majd ha egyszer találkozunk akkor elviszem neked őket. Eddig három része jelent meg. Rhage-es? Nekem meg a Zsadistos. :)Az ő történetüknek még lesz folytatása a 7. könyvben.
    Igen, szerintem is borzalmasak a szinkronok. Igaz, arra, hogy Elenának a mamapingvin a hangja még nem jöttem rá. :D
    Viszont, ha adhatok egy tanácsot, akkor a könyvet nem olvasod el, mert eléggé illúzióromboló.
    Én szombaton megyek a Balcsira két hétre, addig tudunk találkozni. Ha meg nem olvasod addig el az üzenetet, akkor majd augusztusban összehozzuk.
    Millió puszi és ölelés.

    VálaszTörlés