2010. augusztus 7., szombat

bejegyzés....

Na szia Mindenki!
Az a helyzet, hogy most nem frisset hoztam, kicsit nehéz is lenne, mert a 22-ik után még nem írtam semmit...
Írói válságom van, most először, és nem tudom, mit kéne tennem!!!
Csináltam egy csomó tervet, hogyha az Új történetre szavaznának többen, így most inkább azon dolgoztam.
Verset se írtam már mióta...
Szóval most ez van.
Remélem megértitek, én pedig próbálom összeszedni magamat, minél előbb.
Nincs para, nem fog ez sokáig tartani, ismerem magam, csak azért mégis szar, mert tudom, hogy számítatok rá...

Na puszi mindenkinek, legyetek jók, és szurkoljatok értem meg a képzelőerőmért. :)

Doo

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Persze, hogy megértjük, még a legnagyobb írókkal is előfordul az ilyen, hogy elszáll az ihlet. Elvégre te sem vagy egy gép.
    Szóval pihizd ki magad, mi meg várunk türelmesen. Max, ha nagyon hiányunk van, akkor elkezdjük előröl az egészet. :)

    Én nagyon szurkolok neked, mivel pont egy olyan résznél szakadt vége a történetnek, ahol nagyon várnánk a folytatást. Nem mintha ez máskor máshogy lenne, de most különösképpen.
    Szóval hajrá, mi várunk!
    Puszik!!! Ancsi

    VálaszTörlés
  2. NAGYON VÁROM A FRISST TÖK JÓ A FEJI DE NAGYON SIESS A EL PUSZI gRÉTI

    VálaszTörlés