2011. szeptember 6., kedd

Frissről

Heló!

Nem, nem megint azzal a szöveggel jövök, hogy nem lesz friss, amíg nincsenek kommik...

Hanem:
Írt nekem egy lány... ha akarjátok, megnézhetitek az előző bejegyzésnél, a kommiknál.
Szóval, nem volt túl kedves, és én akkor nem is hittem, hogy igaza lehet...
Azt írta, önzőség hogy nem frisselek, cserbenhagylak titeket.
Én eddig úgy voltam ezzel az egésszel, hogy ha én képes vagyok másfél, két órát rászánni egy fejezetre, akkor talán én is megérdemlek tőletek néhány szót, pár mondatot...
Aztán ezegyszer végiggondoltam a dolgot a ti szemszögetekből is.
Tényleg ilyen lennék? Önző? Olyan író, aki cserbenhagyja az olvasóit? "Fenyegetlek" benneteket?
Durván hangzik.
És még mindig nem azt mondom, hogy igaza volt a lánynak, aki ezt írta, de mostmár tudom, hogy talán lehet benne valami...
Amikor azt mondom, ha nem írtok, énsem írok, meg hogy bezárom a blogot, ha nem kommoltok... az éppen tűnhet fenyegetésnek is. És az, hogy ezért hónapokig nem írok, az lehet éppenséggel cserbenhagyás.

De én nem akarok ilyen lenni... Nem akarom, hogy ezt lássátok belőlem, és nem akarom, hogy szép lassan elveszítselek benneteket. főleg ezt nem akarom.

És bár évet kell ismételjek, közbe gyakorlatra járni, meg most váltottam sulit, és nincs is otthon netem, és fogalmam nincs, honnan frisselek... de írni fogok. Frisselek, de nem ígérem, hogy ezentúl nem fogok kommikat kérni, mert erre tényleg szükségem van.
De remélem, hogy így akik vannak olvasók, megmaradnak, és még jönnek is sokan, és tényleg mindenki szeretni fogja, amit csinálok, és nem kapok többet olyan megjegyzéseket, amiről szó volt az előbb.

Lehet hogy nyálasnak tűnik, amiket írtam, de tényleg ezt gondolom.

Szóval, megpróbálok valahonnan feltölteni egy új PM és GyÖ fejezetet, amivel amúgy már rég kész vagyok... de azért tényleg örülnék kritikáknak. Nem erőszak az az 5-5 db kommentár, bocs, hogy ehhez kötöttem mindent...

Sajnálom.
Puszik Nektek, Doo

3 megjegyzés:

  1. Szia!!

    Örülök,hogy folytatod és már nagyon várom a Gyilkos Ösztönök új fejezetét,amihez persze komizni is fogok!

    Nenci

    VálaszTörlés
  2. SZIA.

    egyetlendolograkérlek: FOLYTASD kérlek minnél hamarabb. előre is köszönöm (Y) fantasztikusan írsz!

    KöszönömKöszönöm! :'D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nem akarok nagy szavakkal dobálózni, de erről az jut először az eszembe, hogy nagyon bölcs döntést hoztál. :)
    Remélem, minél hamarabb felkerül majd a friss fejezet, mert már nagyon hiányoznak a történeteid meg a fondorlatos csavarjaid! :)
    Más... hogyhogy otthagytad a Pálffyt? :O
    Puszik!

    VálaszTörlés